vineri, 19 noiembrie 2010

Deschis spre o noua lume

De cand m-am nascut intalnesc anumite perioade in viata ca ma fac sa devin rusinos cu mine pentru ca traim intr-o societate perversa si plina de ura. Imi este greu sa recunosc ceea ce nici mie nu-mi vine sa cred .. dar m-am saturat sa stau ascuns. Sunt homosexual, e prima oara cand recunosc acest lucru si pot spune cu mana pe inima ca deja ma simt mai bine. Am stat prea mult timp in umbra, poate datorita si locului de munca ce imi provoaca numai stres.Ajunsesem sa apar evenimentele gay (sunt bodyguard) doar ca sa vad lumea de care apartin, dar rusinea provocata de acest stat asupra amprentei gay ma refula convulsiv. Am incercat sa am relatii cu femei, dar nu gasesc nimic interesant la ele, sunt proaste ce e drept. Am putut fi fericit doar cand dadeam noroc cu colegii mei de breasla si astfel ma puteam masturba gandindu-ma la mainele lor puternice frecandu-mi penisul. Punct vreau sa ma stie lumea de homosexual, numai vreau frica de a fi aratat cu degetul pe strada daca recunosc asa ceva. In concluzie vreau sa cunosc pe cineva de sex masculin cu care sa ma pot intelege de minune. Acesta e numarul meu 0722666788. Va sarut dulce, al vostru Dodo.

2 comentarii:

  1. Dragă Doru,
    Ai făcut o alegere greșită, care-ți va genera multă nefericire și dezastru spiritual. Să fii homosexual nu e normal, nu e sănătos, nu este permis. Este o viață trăită în minciuna diavolului și o sfidare a iubirii lui Dumnezeu, acel Dumnezeu care te-a creat, te-a făcut sănătos, ți-a dat tot ce ai acum.
    Dumnezeu nu te-a făcut homosexual, prin urmare de ce ai ales modul ăsta de a fi, de a trăi? De ce ai ales să trăiești o viață plină de mizerie, căci homosexualitatea asta este: o spurcăciune.
    Întoarce-te la Dumnezeu cât mai repede, căci El iartă și te va ajuta să treci peste această alegere greșită. Te va ajuta să te îndrepți și să duci o viață cu adevărat fericită. Nu îți rata șansa la fericire reală. Nu spune NU iubirii adevărate, în schimbul unei minciuni.
    Roagă-te la Bunul Dumnezeu să te ajute, în numele Domnului Iisus Hristos, și vei fi transformat în bine, așa cum nu ți-ai închipuit niciodată!
    Dumnezeu să fie cu tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vestitorului, nu mai da sfaturi, că le dai prost. Tu în primul rînd trebuie să afli ce e de fapt homosexualitatea, pentru că încă nu știi. Orientarea sexuală, oricare ar fi ea, NU o alegi, ci o constați. Homosexualitatea nu e o boală și nu poate fi „vindecată”, nici cu voință, nici cu rugăciuni, nici cu medicamente, nici cu psihoterapie, nici altfel. Atitudinea intolerantă pe care o aveți tu și ceilalți homofobi e cea care strică viața atîtor oameni.

      Ștergere